ورق نرم شفاف PVC

ورق نرم شفاف PVC محصولی کاملاً خالص از مواد اولیه PVC ، مواد افزودنی لازم برای تولید و ایجاد کننده خواص فیزیکی و مکانیکی و نرم کننده های مناسب است .
کاربردهای این نوع ورق ، ساخت انواع پرده های صنعتی ، فروشگاهی و سردخانه ای است که با طراحی های مختلف مونتاژ و نصب می گردند .با توجه به محل های مختلف نصب که اشاره شد ورق های نرم شفاف  PVCدر فرمولاسیون های مختلف معمولی و سردخانه ای تولید و ارایه می گردند . همچنین با توجه به میزان بزرگی محل استفاده سیستم نصب ، عرض و ضخامت پیشنهادی کاملاً تغییر خواهد کرد .مقاومت بسیار خوب در برابر شرایط جوی ، مقاومت خوب در برابر نور ، مقاومت مناسب در برابر سایش ، نرمی و شفافیت فوق العاده ، ورق نرم شفاف pvc را به عنوان پرده و جداساز تقریباً بی رقیب می سازد. از کاربردهای این نوع ورق ها ، ساخت انواع پرده های صنعتی و سردخانه ای می باشد. این نوع ورق ها به لحاظ مقاومت در برابر نور و گرما گزینه ی بسیار مناسبی برای سردخانه ها و جداسازها می باشد.
محصول مورد نظر طرح ورق پي-وي-سي نرم مي باشد كه با وزن مخصوص تقريبي بين 36/1-32/1  بوده و به عنوان يك محصول مياني (خود به عنوان مواد اوليه و محصول مياني) داراي كاربردهاي صنعتي و خانگي مي باشد. به دليل دارا بودن خواص ويژه، نرمي، دوام، شفافيت در بسياري از محصولات به عنوان پوشش خارجي و حفاظتي كاربرد دارند و در برخي ديگر به عنوان ماده اصلي كاربرد دارد. ماده اصلي اين محصول پليمر پلي- ونييل- كلرايد (يا به اختصار پي-وي-سي) مي باشد. به دليل مصرف بالا عليرغم توليد داخلي در كشور، هر ساله مقادير زيادي از كشورهاي كره جنوبي، تايوان و اروپائي وارد مي شود، همچنين اين محصول داراي مزيت نسبي توليد در داخل به دليل وفور مواد اوليه بود و ارزش افزوده اين محصول به ازاي هر تن 450 الي 600 دلار مي باشد.