کفپوش های صنعتی و ورزشی

از ویژگی های مهم کفپوش های PVC انعطاف پذیری، خاصیت ارتجاعی و برگشت پذیری مناسب توپ می باشد، از اینرو آسیب های ناشی از فعالیت های ورزشی را به حداقل می رساند و در سلامت ورزشکاران نقش بسزایی دارد.
کفپوش ورزشی پی وی سی به صورت رول های آماده می باشد، که پس از نصب، در محل درزها دوخت حرارتی پلی اتیلن انجام می شود که در نهایت سطح کفپوش به صورت کاملاً یکپارچه به نظر می آید.
کفپوش ورزشی پی وی سی جهت مصارف ورزشی دارای لایه رویه ضد سایش پلی یورتان، در ضخامت های متنوع از 4 الی 6 میلیمتر و در دو نوع زير فوم دار و بدون فوم، در رنگ بندی های متنوع ارایه می گردد.
کفپوش متریالی است از جنس پی وی سی (پلاستیک فشرده) برای پوشش کف مورد استفاده قرار می گیرد که این کفپوش های پلاستیکی از لحاظ طرح ها و رنگ همانند پارکت لمینیت می باشد ، کفپوش PVC در ضخامت های 1.5 میلیمتری, 1.6 میلیمتر , 2 میلیمتر , 3 میلیمتر و ... به صورت تایل و رول در بازار موجود است که برای منازل مسکونی، ادارات، فروشگاه ها، بیمارستان ها و ... طراحی شده است کفپوش پی وی سی 100 درصد قابل شستشو و قابل نصب بر رو هر سطح صاف می باشد و برای نصب کف پوش از چسب صنعتی استفاده می شود.


ویژگی ها
- خاصیت ارتجاعی و برگشت پذیری مناسب توپ
- صد در صد بهداشتی، بدون بو، بدون آزبست و ایجاد حساسیت زایی وخراش در تماس با بدن ورزشکاران
- قابلیت انجام دوخت حرارتی درزها و یکپارچه سازی کامل
- قابلیت شستشو با آب و شوینده های خانگی
- ابعاد محاسبه شده طاقه ها به نسبت رنگ مناطق بازی جهت نصب با حداقل ضایعات و پرتی
- قابل ارایه در رنگهای متنوع، زیبا، طرح چوب و استاندارد سالن های چند منظوره
- در ضخامت های متنوع از 4 تا 6 میلیمتر و تولید سفارشی تا 10 میلیمتر

 
کفپوش های صنعتی
صنایع درگیر با مواد شیمیایی ، صنایعی که در محیط خود از نظر بهداشتی محدودیت هایی دارند به کفپوشهای صنعتی مقاوم در برابر سایش و مواد خورنده نیاز دارند. ورقهای سخت، نیمه سخت و نرم PVC به دلیل داشتن خواص بارز ومقاومتهای شیمیایی یکی از بهترین انتخابها برای مصرف پوشش کف صنایع میباشند. جوش پذیری عالی و قابلیت استفاده از چسب برای اتصال به کف ، امکان بدست آوردن یک کف یکدست را ممکن میسازد. ورقهای مذکور در ضخامتهای مناست بصورت ساده و طرحدار قابل ارایه میباشند.